söndag 2 mars 2008

Kalas

Igår var massa folk här och firade Sigrids ankomst. Vi fick helt underbara presenter och god mat och tårta. En jättetrevlig dag fast jag var helt slutkörd på kvällen sen. Emil fångade i alla fall våran underbara lilla stjärna på en så fin bild..

Hon är världens snällaste lilla tjej. Jag kan tänka mig att det är så alla föräldrar säger, men jag hade verkligen väntat mig en mer skrikande bebis. Våran lilla Sigrid grät knappt en skvätt igår. Helt tyst och lugn har hon varit bland alla gästerna som kom. Och i natt har jag fått sova riktigt gott...

Nu blir det kanske en liten promenad till kiosken. Måste ju ha tidningen, som vanligt varje söndag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, hon är verkligen underbart söt! Skönt att hon inte har kolik.
Måste komma och hälsa på. :)

Anonym sa...

Tack Mirka o Emil för igår. Sigrid är underbaraste och finaste barnbarn. Vi är så stolta. Mormor o Morfar älskar er alla tre.

Anonym sa...

Tack för igår och visst är det så att Sigrid är världens underbaraste barnbarn och lika snäll o go som sina föräldrar. Just denna fina bild kommer till er på posten om några dagar, i ett större format Tack än en gång för igår.
Kramar Farmor och Faster

Anonym sa...

huomenta Sigridin äiti ja synttäri onnittelut. Rakkain terv.sisko ja kalevi ps.Anna,Elisa,Marjatta ja Raija onnittelevat vauvan johdosta.

Anonym sa...

Onnea!Ihanan prinsessan johdosta koko perheelle. Terv.Anne,Raimo,Silja ja Severi
Ps.Hyvää syntymäpäivää äitylille!!!

Anonym sa...

Iloista joulua koko perheelle! Terv.Anne,Raimo, Severi ja Silja