onsdag 6 februari 2008

Vad jag ska göra:

Innan förlossningen:

  • Ta det lugnt
  • Äta gott
  • Duscha länge
  • Bada badkar
  • Glo på tv
  • Svara i telefon bara när jag själv vill
  • Njuta när Emil pysslar om mig
  • Baka
  • Sova länge och mycket
  • Svära

Efter förlossningen:

  • Fixa världens godaste ostbricka med extra mycket BRIE!
  • Gå långa promenader(med bebis naturligtvis)
  • Ta på mig mina vanliga skor
  • Sova på mage
  • Ordna med gardinerna till bebisens rum
  • Slänga ut glasbordet innan jag blir helt vansinnig! (inom 2 år)
  • Gå ner i vikt (kan ej kombineras med ostbrickan men men...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj jobbigt att vänta......men bra att veta vad du sysslar med.....och att du fortfarande är hemma
Sover numera med både mobil och telefon man vet aldrig vad som händer