fredag 22 februari 2008

Diska fint

Ett ständigt återkommande ämne i vårat hushåll är: DISKBORSTAR!

(jag vet, man kan tro att jag och Emil inte har nåt att säga varandra längre, men det stämmer inte, det är bara så att vi ibland strosar runt i affären och tittar på olika diskborstar för att nån gång komma överens om vad som är bäst)

Emil tycker att det skulle vara skitbra med en borste som håller i flera år, som man steriliserar eller nåt. Vem vill ha samma diskborste i flera år??? (nu får man gärna försöka övertyga mig med fördelarna). Har dessutom aldrig sett nån sån och jag hatar ju fula diskborstar. Speciellt blåa som Emil ibland envisas att hålla framme så att man ser dem. Just nu har vi en snor-grön som Emil tyckte var dålig kvalité på, men däremot ser den bättre ut än andra, så den vågar man råka lämna framme.

MEN!! Nu har jag hittat detta alternativ. Ett fint förslag att ställa på diskbänken. Finns även i andra färger t.ex vitt. De små hjärtanen som ligger i är disksvampar (också väldigt användbart). Kostar 150 riksdaler på www.bluebox.se

Inga kommentarer: