tisdag 5 februari 2008

Nääää...

Nu känns det som att jag inte orkar vänta längre. Jag vill föda!!!!! Jag vill ut och promenera med vagnen!! Jag vill kunna sova på mage! Och jag vill ha MÖGELOST!!!!!! och kunna ta på mig mina strumpor helt själv..
Det börjar bli riktigt tråkigt att gå runt hemma och vara seg. Ska man sova sig genom hela dagen eller? Det skulle jag säkert kunna göra, samtidigt som jag vet att Emil vill ha mat när han kommer hem. Och det ska han såklart få också.

LÅNGTRÅKIGT!!
Det är precis vad det är!
Jag vet att jag är gnällig.
Hade jag haft normala fötter och stabil rygg skulle jag stuckit ut nånstans. Städat och bakat bullar! Nu ska jag nog bara lägga mig i soffan igen. På order av barnmorskan som säger att jag ska lugna mig och hålla koll på huvudvärken. Tydligen ska jag höra av mig till förlossningen så fort jag känner av i huvudet. Trodde inte att det var så allvarligt.
Snart ringer jag nog dit av rastlösheten. Så det blir lite 'action' i min vardag.

Inga kommentarer: