onsdag 21 november 2007

Onsdag

Har inte blivit så mycket uppdaterat här efter helgen. Har i alla fall varit iväg på kryssning till Helsingfors mellan lördag-måndag. Resan började ju lite sämre med att vi krockade i Stockholm och jag och Emil fick åka till södersjukhusets förlossning och kontrollera att allt stod rätt till med mig och magen. Det gjorde det som tur var och vi kom iväg med båten i sista sekund.
Sen åt vi massor av mat och promenerade i Helsningfors.

Nu är jag hemma hela veckan och det känns rätt skönt. Börjar bli extremt trött i kroppen och Orvar bara sparkar sönder mig snart, men det e tur han gör sig påmind, vår lilla bebis. Dessutom kan jag verkligen inte sova länge. Nu har jag så ont i ryggen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och ischias är verkligen inte att leka med... ush....
Talade även med arbetsterapin nyss och de skulle ordna så jag fick min vänstra skena till handen idag eller imorgon.

Inga kommentarer: