torsdag 15 november 2007

I Gislaved

Nu har jag varit i Gislaved i några dagar. Veckan har trots allt gått ganska fort. Har varit här nere för att göra lite skolarbete med studiegruppen.

I tisdags var jag i Ullared med mina föräldrar. Det blev en hel del handlande och det vart skönt att komma dit en dag utan att behöva stå i kö varken ut eller in.

Idag var jag ute och kikade i lite affärer med mamma. Köpte nya fina kakburkar till mina kakor som ska bakas till jul och ett par snygga stövlar att ha i det kalla vintervädret.

Och nu har jag ätit lite god mat och ska snart åka iväg till lilla Elin. Ska iväg och kolla på bandy med henne ikväll. Trevligt trevligt!

Imorn ska jag ta en sista träff med gruppen innan helgen och sen bär det av hem till Huskvarna igen. Lite hemlängtan har jag ju såklart...
Och i helgen blir det en kort resa till finland.

Hej så länge

Inga kommentarer: