onsdag 8 juli 2009

Fondtyger


Bild: www.4her.nu


Jag är djupt förälskad i marimekkos fondtyger. Så pass förälskad att jag faktiskt inte vet vilken av alla dessa jag vill ha. Dessa två hör nog till mina absoluta favoriter och Kaiku(den med björken) vill jag nog ha i just den här färgställningen. Gillar det turkosa och det rosa i den. Det finns ju även en som är lite mer grön och det är ju rätt snygg den med. Men eftersom att jag är så ombytlig av mig så kanske Moments/hetkiä skulle vara den som passade mig bäst. Svart, vitt och den passar med allt.
Frågan är då om man är lite trist och väljer den som inte är färgglad. Kaikutyget ger ju mig nästan ett lyckorus när jag tittar på den. Jag kommer nog att grubbla över detta ett bra tag till..

3 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

De är riktigt fina båda två, så jag kan förstå att det är svårt att välja mellan dem. Kram Sandra

Mari sa...

Den som ändå hade en vägg att sätta upp nåt sånt stort på, sucktar jag oxå. Hos mej är moment en storfavorit.

Snart ska jag packa och fara iväg, ska bli gott!

Kram och det så gott!! Kram!

Heléne sa...

Förstår att du har beslutsångest! Har själv funderat på moment...
Kram